Ikke den aller største!

Da har jeg omsider vært hos vetrinæren med matmor! Der fikk jeg masse godbiter mens jeg satt fint på bordet. Ikke minst fikk jeg en skummel sprøyte, men det var vist til mitt eget beste!

I tillegg skulle jeg få ormekur, men heldig som jeg var, så glemte matmor å kjøpe det, så da slapp jeg! Håper bare sååå at hun ikke kommer på det igjen, for ormekur høres skikkelig skummelt ut!

Vekten viste beskjedne 15,5 kg. Men matmor og vetrinæren sier at jeg er frisk og fin ut, så jeg er vel bare litt mindre enn mine søsken. Simba er jo hele 18 kg!! Men det var da JEG som skulle være størst?

Akkurat nå er storebror på besøk. Det er artig å ha en annen hund å leke med når jeg vi. Men på onsdag skal han tilbake til «bestemor». De har vist funnet ut at det er best slik, fordi storebror blir så sliten og lei av og til. Lei? Av meg? Hvordan er det muulig! 🙂

Bilder kommer senere de, for jeg vet ikke hvordan man gjør det, og matmor har ikke tid akkurat nå.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

5 svar til Ikke den aller største!

  1. Heldig dere som fortsatt har litt mer valp. De vokser jo så fort. Huff!
    Det er vel all hjortebæsjen som har gjort Simba så stor:-) UFF! 🙂 han skal få seg en ormekur han også.

  2. Mette og Leah i Larvik sier:

    Hei dere , veldig artig å følge med på bloggen og høre hvordan det går med søsknene til Leah. Hun har kommet opp i ca 17 kg……ikke fått målt høyden hennes.
    Ser ut som vi alle har vært veldig heldig med valpene våre. Jeg fikk beskjed av veterinæren at vi ikke trengte noen ormekur før til våren….ser både Balder og Simba skal få det nå.

    • Heihei og velkommen! Så trivelig å høre fra dere også! 17 kg faktisk! Det hadde jeg ikke trodd i og med at hun er tispe! 🙂 Ikke værst! Nei det haster nok ikke med det, men det er i alle fall greit å huske på å kjøpe når man er hos vetrinæren, så slipper man ta turen for å kjøpe senere! 🙂

  3. Det er ganske store vektforskjeller – ikke bare mellom Balder og Simba – men mellom alle! Så her kan mye skje – det kan fort snu!

Legg igjen en kommentar