Hei og hopp!

Heihei!

Akkurat nå er matmor så opptatt med studiene, at i dag skal JEG skrive litt! Som matmor har klaget såå mye over, så har jeg ødelagt hele gulvet inne på rommet mitt! Men altså, det var ikke det at jeg ødela det. Jeg prøvde faktisk bare å hjelpe, fordi jeg har hørt dem prate om at gulvet skal skiftes, så jeg tenkte bare jeg skulle gjøre min del av rivingen. Nå har de i alle fall fått ut fingern, og det nye gulvet ble lagt i dag! Endelig! OG kjøleskapet er flyttet til naborommet, så nå har jeg enda mer plass å boltre meg å når jeg er alene hjemme, eller når matmor studerer. 😉

Rommet er nemlig et kombinert kontor/studierom, og mitt eget soverom. Men jeg liker best når matmor er der også, for da ligger jeg under skrivepulten og sover når jeg er trøtt, eller jeg leker masse med lekene mine! Ekstra stas er det at jeg får ha bein der inne da, for det får jeg ikke lov til når jeg er alene. Jeg skjønner ikke hvorfor da, tror de at det lille beinet skal bite meg? Jeg har jo allerede kuet det sånn at det kommer aldri til å tørre å ta meg. Jeg er tross alt en løvehund!

Matmor og matfar er veldig nøye på at når jeg får ting, så må jeg vente til dem sier værsågod. Det er såå kjedelig å vente! Tenk å pine meg på den måten. Og jeg VET det er bare fordi de skal skryte over at de bestemmer. Men bare vent, jeg godtar ikke nederste plass i flokken sånn helt med det første! 😉

Det er så godt å ligge i sengen min under skrivepulten. Har matmor sine bein rett ved meg også så jeg kan prøve å tygge litt på dem nu og da!

Vil ha, vil ha vil ha!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Hei og hopp!

  1. Ahali Fani sier:

    Balder er kjempeflink da – og så ser han så trygg og god ut der i senga under bordet – en skikkelig huleboer er han!!!!! – og så strålende flott som hodet hans utvikler seg- vakker hund!!!!

  2. Caroline Sivertsen sier:

    Ja han er en utrolig trygg liten kar! Det er ingenting som har skremt han nevnverdig hittil! Nyskjerrig og ivrig! 🙂

Legg igjen en kommentar